REKLAMATION

Reklamation

Om det skulle finnas fel i din leverans, vänligen kontakta kundservice och förklara vad som är fel med leveransen. Vi kommer att kontakta dig så snart vi granskat ditt klagomål och senast inom 3 arbetsdagar.

Skador

Om ditt kolli har blivit skadat under leveransen ska du ej ta emot det utan informera leverantören direkt på plats. Vid eventuella frågor kontaktar du kundservice på telefonnummer 0702 044393 eller skickar ett mejl till lilian@amberly.se

Ångerrätt

Ångerrätten på 14 dagar räknas från den dag där du har den köpta varan i fysisk besittning. Om du t.ex. tar emot den köpta varan måndagen den 1:a har du på dig till och med måndagen den 15:e. Om fristen löper ut på en helgdag, en lördag eller söndag anses fristen först löpa ut följande vardag. Om du vill utnyttja ångerrätten krävs att varan returneras i ursprungligt skick, utan skada och inte ha öppnats. Öppnade varor accepteras inte. Vi vill att hanteringen ska vara så enkel som möjligt för båda parter. I enlighet med konsumetköpslagen har både säljare och köpare skyldigheter att följa. Vi skickar ut information till alla våra kunder via e-post om konsumentköplagen och ångerrättsformulär för varje inköp som gjorts av oss.

Vi rekommenderar att du tar vara på originalförpackningen om du vill returnera objektet.

Fel med leveransen

Om ett fel har uppstått med din leverans, och de föremål du mottog inte överensstämmer med din beställning, var god kontakta kundservice. Om vi har skickat dig fel produkt skickar vi naturligtvis den rätta produkten.

Ej mottaget paket

Vid varje order får du ett spårningsnummer via epost, vilket visar var paketet är. Om paketet inte har kommit, vänligen kontakta kundtjänst. Vi kommer då att kontakta Bring. Om vi inte hittar paketet skickar vi nya artiklar till dig.